Proje yönetimi alanında önemli ilerlemeler kaydeden ve uluslararası start-up yarışmasında üçüncü olmayı başaran çok iyi yazılımlardan biri de Tescolost adlı İranlı bir yazılımdır.Bugün size Tescollo yazılımının ne olduğunu ve projelerinizi yönetmek için Trello yazılımının veya Tescollo’nun daha uygun olduğunu anlatacağız.
Tescolo yazılımı nedir?
Bu yazılımın yönetim sayfasında projelerin ilerlemesini görsel olarak görebilir ve yönetebilirsiniz. Bu yazılımın İngilizce ve İspanyolca olarak kullanılabileceğini bilmek güzel.
2013 yılında Tescolo’nun tasarım ekibi kendi iç ihtiyaçları için “Taskat” ismiyle bu yazılımı yazmış, aynı yıl bu yazılımın piyasaya sürülmesinden önce ismi “Tescolo” kelimesinin birleşiminden oluşan “Tescolo” olarak değiştirilmiştir. görev ve kulu. Afrika dili Zulu’dan alınan kelime büyük ve devasa anlamına gelir.
Tescolo yazılımı, 2014 sonbaharında İstanbul’da düzenlenen uluslararası girişim yarışmasında Asya, Avrupa ve Amerika ülkelerinden 100 girişim arasında üçüncü oldu.
Tescolo yazılımının faaliyeti organizasyon ve proje bazlıdır. Bu yazılımın özelliklerini kullanarak görev ve projeleri organize etmenin yanı sıra faaliyetleri yürütmeniz ve takip etmeniz de kolaylaşır. Tescolo’yu kullanmak için proje yöneticisi veya proje üyesi olmanız gerektiğini unutmayın.
Linkedin web sitesi Tescolo yazılımı nedir sorusuna şu şekilde cevap veriyor:
Tescolo yazılımı, rolleri ve izinleri tanımlayarak her proje üyesini ve kaynağı tek bir yerde tutmanıza yardımcı olan rol tabanlı bir proje yönetimi yazılımıdır. Bu aracı kullanmak proje yöneticilerinin hayatını kolaylaştırır!
Tescolo yazılımının avantajları nelerdir?
Artık Tescolo yazılımının ne olduğunu biliyoruz. Bu bölümde bu yazılımın faydalarını inceleyeceğiz.
Tescolo’nun avantajları şunlardır:
Yapılanma işleri ve projeler
Tescolo yazılımının en önemli avantajlarından biri projelerin basitleştirilmesidir. Bu araç, farklı projeler oluşturarak ve bunları panolara, sayfalara, listelere ve görevlere bölerek, herhangi bir karmaşıklık veya organizasyon yapısına sahip tüm projeleri tamamen çevik bir şekilde yönetmenize olanak tanır.
Her aktivite için teslimat süresini ve teslimatı yapacak kişiyi göz önünde bulundurduğunuzda yazılım, işi ve ilerlemeyi hatırlatarak son teslimata kadar size eşlik edecek ve hiçbir şeyin geride kalmasına izin vermeyecektir. Ayrıca Tescolo’da bir kontrol listesi oluşturabilir ve projenizin ilerleyişini öğrenebilirsiniz.
iletişim
Bir projenin başarılı bir şekilde geliştirilmesindeki en önemli faktörlerden biri etkili ve sürekli iletişimdir. Bu yazılım, her projenin forumları üzerinden ekip üyeleriyle görüntülü görüşme yapmanıza ve toplantılarınızı çevrimiçi olarak gerçekleştirmenize olanak tanır.
Analizör
Tescolo yazılım analizörü, kurumun performansı ve verimliliği hakkında bir tür analitik raporlama aracıdır ve bir asistan gibi hareket eder. Yazılım analisti proje yöneticisine çeşitli raporlar sunar; bu raporlardan bazıları şunlardır:
- İş ilerleme raporu : Bu yazılımla, tamamlanan iş ve kalan iş bazında projenin ilerlemesini alabilirsiniz. İlerleme grafiğinin eğimini görüntülemek size projenin ne zaman biteceğine dair iyi bir tahmin verir.
- Görev Süresi Raporu: Her proje için harcanan süreyi diğer grupların performansıyla birlikte rapor eder. Bu sayede rakiplerin performansını ve diğer projelerin durumunu görebilirsiniz.
- Filtrelenmiş raporlar: Genel olarak Tescollo’nun analiz raporları, kuruluşunuzun performansı hakkında size daha ayrıntılı bilgi sağlamak için projeye, ekip üyelerine ve etiketlere göre filtrelenir. Böylece proje üyelerinin performanslarına filtrelenmiş raporlarla ulaşabileceksiniz.
Erişim düzeylerini ayarlayın
Yönetici olarak, her üyenin kendi çalışma alanına erişebildiğinden emin olmak için onlara farklı düzeylerde erişim verebilirsiniz. Tüm görevlere ve ilgili kişilere tek bölümden erişebilir ve projeyi kolayca yönetebilirsiniz.
Aramak
Birçok görevin yürütüldüğü büyük projelerde önemli etkinlikleri ve konuşmaları bulmak çok zor ve karmaşıktır. Tescolo’nun arama sistemi, metin araması veya filtre araması ile etkinlikleri, mesajları ve çalışma saatlerini kolayca bulmanızı sağlar.
İçselleştirme
Tescolo, iş verimliliğinizi ve üretkenliğinizi artırmanıza yardımcı olacak birçok yazılımla donatılmıştır. İçselleştirme sistemi ile Tescolo günlük işlerinizi yapmanın merkezi haline gelir.
güvenlik
Tescolo yazılımı, Almanya’daki güvenli veri merkezinin standart şifreleme yöntemi ve günlük yedeklemelerle güvenliğini artırmaya çalışıyor.
Kanban sistemini takip edin
Tescolo, Kanban yöntemini kullanır, böylece Tescolo kullanarak bir projenin uygulanması sırasında kolayca bir görev listesi oluşturabilir ve bunları yönetebilirsiniz, ardından bu görev listesini üç bölüme yerleştirebilirsiniz: Yapılacaklar, Yapılıyor ve Yapıldı. Bu adımların varlığı, ekip üyeleri tarafından faaliyetlerin durumunun takip edilmesini daha hızlı ve kolay hale getirir ve projenin uygulama aşamalarında yeniden çalışmayı önler.
Burada Kanban yöntemini tamamen tartıştık.
Tescolo’nun diğer faydaları şunlardır:
Dosya paylaşımı imkanı
Büyük projelerin çalışma ekipleriyle birlikte tanımlanması
Diğer proje üyeleriyle anlık iletişim
Yorum ekle
Tescolo yazılımının dezavantajları nelerdir?
Bildiğiniz gibi her yazılımın avantajları ve dezavantajları vardır. Tescolo yazılımı bu kuralın bir istisnası değildir. Artık bu yazılımın avantajlarını bildiğimize göre, biraz dezavantajlarından ve sınırlamalarından bahsetmekte fayda var. Tescolo’nun dezavantajları nelerdir sorusuna yanıt olarak bu yazılımın dezavantajlarının şunlar olduğunu söylemeliyiz:
Serbest modda birkaç sayı
Jira, Podio ve Trello gibi Tescolo da ücretsiz modda yalnızca 10 kullanıcıyı kabul ediyor. Bu nedenle bu yazılımın ücretsiz modu yalnızca işletmeler ve küçük projeler için uygundur. Çünkü 10’dan fazla kullanıcı için bu yazılıma abonelik satın almanız gerekiyor.
Serbest bölümde analist yok
Tescolo analizörü yalnızca ticari sektörde ve ücreti ödenerek kullanılabilir. Temel ve profesyonel bölümlerde Tescollo analistine ulaşmak mümkün değil.
Düşük kapasite
Temel modda yalnızca 10 MB’a kadar dosyaları yükleyebilirsiniz.
Trello mu yoksa Tescolo mu? Hangisi daha verimli?
Trello yazılımından daha önce detaylı olarak bahsettiğimizi ve bu yazılımın çoğunlukla projelerde kullanılan görsel bir iş yönetim aracı olduğunu söylediğimizi hatırlamalısınız.
2014’ün başlarında Index Ventures ve Spark Capital, Trello’ya yatırım yaptı ve iki yıl sonra şirket, günlük yaklaşık 1 milyon aktif kullanıcıya ve her gün yaklaşık 14 milyon kullanıcıya sahip olduğunu iddia etti.Trello’ya her gün kayıt oluyorlar.
Trello, 2018’de Butler Company’yi satın almayı başardı; Trello otomasyon görevleri için Güçlendirme özelliğini sağlayan şirket. Trello yerine verilen bu doğru karar, Trello’da kullanıcı çekiciliği sürecinde ciddi bir artışa neden oldu; Böylece Trello 2019’un ilk çeyreğinde 35 milyondan fazla kullanıcı kazandı. 2019 yılı sonunda bu rakam 50 milyona ulaştı.
Ancak Tescolo aynı zamanda Trello’nun küçük bir versiyonudur ve iki yazılımın pek çok ortak özelliği vardır. örneğin:
- Her ikisi de güvenliği farklı şekillerde artırmaya çalışıyor.
- Her ikisi de Kanban sistemini takip ediyor.
- Her iki yazılım da serbest modda yalnızca 10 kullanıcıyı kabul etmektedir.
- Her iki yazılımın işleyişi Freemium iş modeline dayanmaktadır. Bu, temel hizmetlerin ücretsiz olarak sağlandığı ancak kullanıcıların özel özellikler, daha fazla hizmet ve yazılımın daha iyi görüntülenmesi için ödeme yapması gerektiği anlamına gelir.
Tescolo, Trello’ya çok benzese de bazı yönlerden oldukça farklıdır. Örneğin Tescolo, Trello’da göremediğimiz iki güneş takvimi ve çevrimiçi iletişim özelliğine sahiptir. Bizi Tescolo kullanmaya teşvik eden bir sonraki nokta ise Trello’nun döviz kurunun dalgalanmasıyla her geçen gün artan maliyetinin nispeten yüksek olmasıdır.
son söz …
Projelerinizi yönetmek ve yönlendirmek için verimli ve uygun bir yönetim platformuna veya yazılımına ihtiyacınız var. Tescolo yazılımı bunu sizin için en iyi şekilde yapıyor.
Bugün Tescolo yazılımı nedir sorusuna cevap vermeye ve Trello yazılımıyla karşılaştırmaya çalıştık