blog posts

Web Siteniz İçin En İyi Anahtar Kelimeleri Nasıl Seçersiniz?

Web Siteniz İçin En İyi Anahtar Kelimeleri Nasıl Seçersiniz?

 

Ancak bundan sonra içerik sınıflandırıcılar (içerik kümeleri) adı verilen uzun kuyruklu anahtar kelimelere gitmemiz gerekiyor.
Bu makalede okuduğunuz

Sitedeki anahtar kelimeler
Rakip incelemesi, net yol haritası
Anahtar kelime türleri
Doğru anahtar kelime nasıl belirlenir

 

Hangi kelimeleri seçmeliyiz?

Google’da site tasarımı teriminin sonucu

İşletmenizin ve web sitenizin anahtar kelimelerini nasıl belirleyeceğinizi merak etmişsinizdir.

Bildiğiniz gibi, çalışma alanını tanımlarken, ana anahtar kelimelerle ilgili bir ön vizyonumuz var. Ancak bundan sonra içerik sınıfları (içerik kümeleri) adı verilen uzun kuyruklu anahtar kelimelere gitmemiz gerekiyor. İşletmeniz için anahtar kelime ve anahtar kelime seçmeden önce alan ve ürün hakkında temel bilgilere sahip olmalısınız. Bu temel bilgi, ürün veya hizmetiniz için ana anahtar kelimelerin ne olduğunu anlamanıza yardımcı olacaktır.

En iyi anahtar kelimeleri ve bunları bulma araçlarını bulmayı tartışmak için bu makalede bize katılın.

 

anahtar kelime nedir?

Sitenizdeki bir sayfanın veya makalenin ana konusunu ve konseptini anlatan bir kelime veya deyimi kastediyoruz ve siz kullanıcıların arama motorlarında aratarak sitenizin o sayfasına yönlendirilmesini istiyorsunuz. Anahtar kelimenin değerli olması ve sizi hedefinize getirmesi gerektiğini unutmayın çünkü sizin için oluşturduğu tıklama sayısı ve trafik önemli değildir ve amacınıza bağlıdır. bu nedenle k. y kelimesi bilinçli olarak seçilmelidir.

Dijital pazarlama hizmetlerinin tanıtımı ile ilgili anahtar kelimeler, sıkılığın tanıtımıdır. Bu bölüm, internette kelimelerle çalışmanız gereken bölümlerden biridir. Anahtar kelimeler internet dünyasında ytermsrmsection alanını gösteren unsurlar arasında yer almaktadır. Ama kelimelerimizi nasıl bulacağız? Dikkat etmeniz gereken diğer noktalardan biri de bu anahtar kelimeleri satışlarınızı artırmak için nasıl kullanacağınızdır.

Bu makaleyi kullanarak anahtar kelimeleri kolayca derinlemesine anlayabilmemiz için bizimle kalın.

 

Google için geçerli anahtar kelimeler

Hazreti Google bizim için birçok unsuru tanımlayan programlardan ve unsurlardan biridir. Google neden yetkili?

Yapılan istatistiklere göre insanların internetteki aramalarının çoğu Google üzerinden yapılıyor ve bu istatistik %80’den fazla. Bu nedenle Google, İnternet’i ölçmek ve çalışmak için göstergemizdir.

 

 

Basit ama hassas anahtar kelime çıkarma

İşletmenizde sahip olduğunuz anahtar kelimeleri çıkarmak için birçok yöntem ve araç kullanabilirsiniz. Ancak internette var olan araçları kullanmanın ve bunları kullanmanın yanı sıra işletmenizde kullanılan anahtar kelimeleri kolayca bulabilirsiniz. Başlangıcın bu kısmı dijital pazarlama alanındadır ve dikkat etmeniz gereken altyapılardan biridir.

 

Rakip incelemesi, net yol haritası

Alanınızda rahatlıkla faaliyet gösterebilmek için dikkat etmeniz gereken kısımlardan biri de rakiplerinizi ihmal etmemek. Bu alanda faaliyet gösteren ve dijital pazarlama veya web sitesi tasarımı ve SEO konusunda faaliyet gösteren rakipler önünüzü açan seçenekler arasında olabilir.

Rakiplerinizi kontrol etmek için, alanınızdaki diğer kelimelerden daha önemli olan birkaç anahtar kelime arayabilirsiniz. İçeriği ve bu kelimeler için üst sıralarda yer alan rakiplerin ne durumda olduğunu kontrol ederek kolayca harika bir yol haritasına sahip olabilirsiniz.

SEO’da anahtar kelime tanımlamak istiyorsak, Google’ın belirli bir sayfasında sıralamak istediğimiz tüm kelime ve kelime öbekleri anahtar kelime olarak kabul edilir. Anahtar kelimenizi seçmek için sektörünüzdeki para kazandıran kelimeleri düşünerek başlamak en iyisidir. Bir kağıda yazın ve bir müşteri olsaydınız hedef kelimeleriniz etrafında hangi kelimeleri arayacağınızı düşünün.

 

Anahtar kelime türleri

Eğitimin bu bölümünde anahtar kelimelerdeki önemli unsurlardan birini ele alacağız. Bu bölümde, anahtar kelime türlerini ve SEO ve dijital pazarlamadaki değerlerini tanıtacağız.

Sitede kullanılan anahtar kelimeler genel olarak iki kategoriye ayrılmaktadır. Birinci kategoride SEO ve dijital pazarlamada var olan iki parçalı ve ağır kelimelerden biridir. Sonraki bölümde ise ikiden fazla parçadan oluşan ve uzun kuyruklu kelimeler yer almaktadır.

Anahtar kelimeler, tirelerine göre sınıflandırılır. Örneğin web tasarım eğitimi kelimesi üzerinde çalışıyorsak bu kelimenin üç tane tiresi vardır.

Ancak bu alanda örneğin üçten fazla heceli benzer kelimeler üzerinde çalışırsak, bunlara uzun kuyruklu kelimeler (uzun veya uzun anahtar kelimeler) deriz.

 

İki parçalı kelimeler

Anahtar kelimelerin kelime zorluğunun çok olduğu kısımlardan biri de iki kısımlı kelimelerdir. Google’daki istatistiklere göre, kullanıcıların Google’da arattığı kelimelerin çoğu iki kısımdan oluşuyor. Örneğin, “site” kelimesi genellikle site hakkında bilgi almak için kullanılmaz, ancak “site” kelimesi kullanıcıların aradığı şeydir.

Bu tür kelimeler, yazılması kolay kelimelerden biridir, bu yüzden birçok kullanıcı onu arar ve bu, iki parçalı bu kelimeleri başlangıçta SEO için uygun bulmaz hale getirir. Şimdi, sitemizi yeni kuran bir birey veya grupsak, SEO için en iyi strateji, uzun kuyruklu anahtar kelimeler üzerinde çalışmaktır.

 

 

çok parçalı kelimeler

Bahsedilebilecek diğer kısımlar arasında iki kısımlı kelimelere göre başlangıçta SEO için daha uygun bir seçenek olan çok kısımlı kelimeler bulunmaktadır. Örneğin sitenin bulunduğu alan ve site ile ilgili bilgiler bu bölümde bu şekilde anlatılabilir.

Kelime yoğunluğu çok yüksek olan bir makaleyi sıralamaya almayı planlıyorsanız uzun kuyruklar gündeminize alabileceğiniz seçenekler arasındadır. Örneğin web sitesi tasarımı eğitimi ile ilgili olarak örnek olarak kullanılabilecek bölümlerden biri de web sitesi makalesi nedir bölümüdür. Bu kadar ağır bir kelime için web sitesi nedir, ne işe yarar gibi kelimeler kullanabilirsiniz.

 

Doğru anahtar kelime nasıl belirlenir

İş türünüz ve işinizle ilgili anahtar kelimeleri bulmak için Anahtar Kelime Planlayıcı gibi çeşitli araçları kullanabilirsiniz. Anahtar Kelime Planlayıcı’yı nasıl kullanacağınızı öğrenmek için Anahtar Kelime Planlayıcı eğitim makalesini okuyabilir ve Anahtar Kelime Planlayıcı aracıyla nasıl çalışacağınızı öğrenebilirsiniz.

doğru anahtar kelime seçimi konusunda gerçek örneklerden örnekler ve doğru anahtar kelime seçiminde dikkat edilmesi gereken noktaları sunduk.

Bu resimde de görebileceğiniz gibi, Kaspersky Anti-Virus için anahtar kelimeler Sam Store web sitesi ile ilgilidir. Bu üründe kabul edilebilir ve doğru seçilmiş anahtar kelimeler Kaspersky Enterprise Antivirus ve Kaspersky Antivirus’tür.

4 yazan tüm Latince anahtar kelimeler kullanışlı olmayacaktır küçük bir ihtimalle tam adını Latince olarak yazacaktır, öte yandan bu Latince anahtar kelimeleri Google’da aratın ve arama sonuçlarınızın içinde olduğunu göreceksiniz. Latince ve yabancı sitelerde, bu nedenle tüm Latince anahtar kelimelerden kaçının.

Bu ürün için uygun bir anahtar kelime yazmak istiyorsak, şu kelimeleri yazmamız önerilir: antivirüs satın al, en iyi antivirüs 2022, Kaspersky antivirüs satın al, Kaspersky antivirüs, Kaspersky antivirüs fiyatı, Kaspersky antivirüs 2022, Kaspersky temsilcisi, Kaspersky lisans listesi Kaspersky antivirüs fiyatı, Kaspersky antivirüs temsilcisi.

 

Hangi kelimeleri seçmeliyiz?

Web sitesi tasarımı yani web sitesi tasarımı gibi, Google’da aratırsanız web sitesi tasarımı ve web sitesi tasarımından bahseden yabancı siteleri mutlaka karşınıza çıkaracaktır.

Google’da site tasarımı teriminin sonucu

 

Bu ürün için daha fazla anahtar kelime yazmak istiyorsak şu kelimeleri yazmamız önerilir: harici hard disk satın al, e-data hard disk satın al, e-data hard disk, harici hard disk fiyatı, ADATA hard disk fiyatı, ADATA harici hard disk sürücü fiyatı, 1 TB harici sabit sürücü, harici sabit sürücü 1 terabayt.

Web sitesi tasarımı tek başına yeterli değildir. İş web sitenizin tasarımını profesyonel ve uygun bir web sitesi tasarım şirketine emanet ettikten sonra, sitenizin SEO ve optimizasyonuna gidin. Bir web sitesi tasarladıktan sonra en önemli ve zorunlu görevlerden biri SEO ve Google gibi arama motorlarında optimize etmektir.

Anahtar kelime seçimi çok önemlidir, çünkü anahtar kelimeler ile arama motorlarında üst sıralarda yer almak sitenizin kullanıcılara daha fazla gösterilmesini, bu da daha fazla satış ve kar elde etmenizi sağlayacaktır.

Anahtar kelime seçme stratejisinde hangi kelimelerin aranma oranı yüksek diye düşünmemeli, ürün veya hizmetlerinizi satmak için hangisinin öncelikli olduğunu ve sizin için karlı olduğunu düşünmeliyiz.

Uzun kuyruklu kelimelerde sıralama yapıp Google’a güvendikten sonra rekabeti yüksek ve pahalı kelimeler üzerinde işlem yapabilirsiniz.